יום רביעי, 20 בינואר 2016

דברים טובים #2






1



2



3



4



5





1. גילטי פלז'ר - אופיום להמונים הידועה גם בשמה החוקי, עוגת פרג. לא משהו מפונפן, עוגה בחושה ופשוטה כזאת שמכינים בקערה אחת. זה סוג העוגות היחיד שאני מוכנה להמשיך וללכלך בשבילו את המטבח שלי. אני מתה על עוגות פרג מתההה!!! אממה??? אני לא אכין בשבילי עוגה שלמה, למה? אני יאכל את הכל. לבד. האיש והילדים לא אוהבים. לבד. זה לא מסתדר באשר ליחסים שלי עם עצמי ולאלה של עצמי עם המלתחה שלי. אז אני מכינה אותה מדי פעם לאמא שלי וגם לחמי כשאנחנו הולכים לביקור משפחתי, הו אז יש לי אפשרות פז לטעום פרוסה אחת בגודל בינוני. מדי פעם. קיבלתי את המתכון מחברה לרשת החברתית. המתכון: 3 ביצים, 1 כוס קמח תופח, 1/2 כוס סוכר (אני שמה 1), 1/2 כוס שמן, 1 כוס קוקוס, 100 ג' פרג טחון, 2 אשל. לערבב הכל ולאפות על 180 מע' לכ 30 דקות. אפשר לצפות בשוקולד, אני מעדיפה בלי רק בגלל שאני עצלנית וזה מצריך עוד סיר וכפית.

2. סיפור חוזר - לפני שבוע כשיצאתי עם הילדים למאפייה הקרובה על מנת לצרוך קצת פחמימות ריקות לחימום העצמות ובעיקר בשביל להמתיק את בלוטות הטעם, ראיתי כי ממול ליד הבנק וחנויות השקר הפציעה לה חנות ספרים יד שניה. היתה לי שעה קלה עד לפיזור הילדון לחוג אז ברור שניצלתי אותה. הסתבר לי שזהו סניף של רשת קטנה הקיימת מספר שנים המצליחה להתרחב ולהמשיך לנטוע עצמה בעוד ישובים ובתי עסק ברחביי הארץ. המחיר אטרקטיבי ואחיד כל הפריטים ב 20 ש"ח בלבד. לא יצאתי מהמקום בידיים ריקות וקניתי ספר לי ומגזין לילד. בנוסף, בבית חברתי לשירות און ליין על מנת להשיג לי שני ספרים מסניפים אחרים. השירות הפרונטלי וזה האון ליין מהיר ומעולה ממליצה בחום. זה הזמן לחפש את הספר ההוא שתמיד רציתם שיהיה שלכם! עוד פרטים ועל האג'נדה מאחורי הפרוייקט באתר ובפייסבוק.

3. האיש במצודה הרמה - סדרת טלוויזיה משובחת שעלתה לאחרונה לשידור בארצות הברית. מדובר בסדרת היסטוריה חלופית דיסטופית שמתרחשת בהיסטוריה חלופית של שנת 1962 שבה מדינות הציר ניצחו במלחמת העולם השניה כאשר ארצות הברית נכבשה ופוצלה לשלושה חלקים ונמצאת תחת השלטון הגרמני והיפני.  הסדרה מבוססת על ספרו של פליפ ק. דיק 'האיש במצודה הרמה' (תזכיר לעצמי למצוא את הספר בחנות מהסעיף הקודם). הקאסט יפה תואר, האווירה מעוצבת קודרת למשעי והטקסטים מגובים בהיסטוריה ובציטוטים מפוארים. מומלץ בחום.

4. סתם יום של חול - מילולית. יום האובך הגדול מהשבוע האחרון שבו נרשמה בעירי רמת זיהום האוויר הגבוהה ביותר בארץ. בבוקר כשעמדתי ברמזור האחרון בדרכי לעבודה, לקחתי את הנשימה הנקייה האחרונה לאותו יום עם התמונה הזאת. 

5. זארה סייל - ?need i realy say more 

נ.ב. הסיבה היחידה שאין נעליים הפעם זה רק בגלל שהן עדיין לא הגיעו (-;


להיט מ 1962 Do you love me

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה