יום שבת, 7 בנובמבר 2015

Jackets & Football - Lookbook

   
   יש לי כתפיים עם נוכחות. הן רחבות, עבות ומלאות. בשפת רחוב של נשים ביקורתיות מדי עם עצמן, אני קוראת להן "כתפיי פוטבול". אני בעלת מבנה גוף משולש הפוך, "למזלי" אין לי הרבה מטען במרפסת אז זה רק נראה כאילו אני רזה יותר ממה שאני באמת. בכל אופן כשאני לובשת ג'קטים קלים זה קצת בעייתי מאחר ואני מתקשה להעמיס שכבות ארוכות, מהר מדי נהיה צפוף שם באזור המדובר. את הג'קטים שלי אני לובשת במשורה, יעני, עם שכבה אחת קצרה או שכבה אחת ארוכה דקה-דקיקה. אני אוהבת ג'קטים קלים בעונת הסתיו - ג'קט בגזרה קלאסית עם דוגמא ו/או טקסטורה כדי לעניין את הלבוש היומי הפשוט, הקז'ואלי והרגיל עד לעייפה שלי.






GRAY TSHIRT - HOODIES , THRIFTRED  JACKET - EFFERREE 
 JEANS - ZARA , BLACK BOOTIES - NINE WEST , TAN BAG - ZARA


PLAID BLOUSE - CASTRO , THRIFTED  JACKET - EFFERREE 
 JEANS - ZARA , SLIP ON SHOES - CALL IT SPRING , SUNNIES - THRIFTED


STRIPED TURTLE NECK - ZARA , THRIFTED  JACKET - EFFERREE 
 BLACK SKINNY - ZARA , SNEAKERES - MANGO , SUNNIES - ALDO


GRAY TSHIRT - MANGO , THRIFTED JACKET - ZARA , JEANS - TOPSHOP 
 BLACK POINTY SHOES - ZARA , SUNNIES - ALDO


CORAL BLOUSE - PULL&EAR , THRIFRED JACKET - ZARA 
PURPPLE SKINNY - HONIGMAN , TAUPE BOOTIES - SOFFE , SUNNIES - ALDO


BLACK MOCK NECK - H&M , THRIFTED JACKET - ZARA , BLACK SKINNY - TOPSHOP 
SUNNIES - ALDO LEOPARD HEELS - RANDOM STORE , LEOPARD FLATS - NINE WEST


GRAY TSHIRT - ZARA , KIMONO JACKER H&M , GRAY JEANS - ZARA 
 TAN BOOTIES - REPUBLIC FOOTWEAR , SUNNIES - ALDO



DENIM SHIRT - ASOS , KIMONO JACKET - H&M 
BLACK SHOES - ZARA , SUNNIES - ALDO


 ORIENTAL BLOUSE - THRIFTED , KIMONO JACKET - H&M , SKINNY - ZARA 
 POINTY GRAY SHOES - ZARA , SUNNIES - ALDO





  ...Now she walks through her sunken dream



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה